Saturday, August 30, 2014

På vej..

Madonna på vej - Salisbury 
 I dag begynder en arbejds-rejse østpå. Region Syd omfatter jo Skåne og Blekinge og der gælder om at tage flere ting på samme tid, når jeg er der. Vi skal bl.a. sige farvel til en præst, som afslutter sin tjeneste og skal fortsætte som præst bland svenskere på Solkysten i Spanien - og sige velkommen til menighedens nye præst. Det er i byen Fågelmara, som måske er mest kendt for fabrikken der fremstiller den søde svenske ketchup FELIX.
Det meste af næste uge skal tilbringes på Hjortsbergagården i Småland sammen med alle ansatte i Equmeniakyrkans 7 regioner og dem, der arbejder på hovedkontoret i Stockholm. Spændende! Vi sås sidst til jule-samling og fest i december. Hvor meget internet, jeg møder undervejs er svært at vide - så, kom godt ind i september!

4 comments:

Lene said...

God arbejdsuge til dig, håber du får tid til gåture og afslapning en gang imellem :-)

Rasmine said...

Besynderlig Madonna - hvis det faktisk skal forestille Madonna. Hun ser ud, som om hun er på flugt fra en koncentrationslejr ...

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - tak, jeg har mine huller!

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - det er en madonna! Og der har været meget delte meninger om hende. Jeg opfatter hende som en energisk kvinde på vej fra kirken og ind i samfundet. Folk i Salisbury er efterhånden blevet glade for hende, men jeg forstår, det kan tage sin tid.