Tuesday, July 1, 2014

Træls, hedder det!



Vi har haft dejlige dage i det nordjyske. Vejret var ikke særligt godt. Alligevel spiste vi udenfor hos Rikke på Den Blå Café i Strandby.
Vi fik ordnet mine forældres grav, plantet et lille fyrretræ og en timian og talt med andre, som også ordnede gravsteder. Sådan skal det være på Elling Kirkegård, der er godt at være.
Vi var også en tur på Skeltved, hvor Strandby Rideklub holder til. Her har datterbarnet tilbragt utallige timer med at passe hest, så hun blev helt nostalgisk af at være der. Katte, er der masser af på gården, en nødvendighed for at holde musene nede. - Ja, alt gik egentlig helt, som ønskede os, vi besøgte gode venner, var sammen med William, glædede os over at være sammen med vores smukke voksne børn, der alle 3 er et godt sted i tilværelsen lige nu. Ind imellem fik jeg også løbet en aftentur på 8 km ad en af mine gamle ruter. Godt det samme, for det bliver desværre den sidste løbetur de nærmeste uger! En tur på legepladsen endte nemlig med, at jeg faldt ned fra en pæl på ca 1 meters højde. Jeg faldt så uheldigt, at jeg har lavet en skade på øverste lændehvirvel og har trykket rygmusklerne, så jeg er voldsomt øm. En tur til vagtlægen og to gange på Skadestuen i Hjørring, røntgenbilleder og skanning afgjorde, at skaden er stabil, så vi er nu hjemme i København igen med smertestillende medicin og besked om ikke at foretage vrid eller udsætte ryggen for stød. Lige nu er der ingen fare for det. Jeg sidder ret stille og ser fodbold. - Fik jeg sagt, jeg holder med Holland?

4 comments:

Bente said...

Kære,det var ikke lige sådan, det skulle være. God bedring. Du er i super form, så forhåbentlig er du snart på farten igen. knus

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente, ja det håber jeg! I dag har jeg gået et par lange ture:-)

Lene said...

Stakkels dig, god bedring :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - Tak, ja det tager bare sin tid. Glad for at sundhedssystemet fungerer:-)