Thursday, July 24, 2014

Sommer i blomst

Jeg er halvvejs gennem de 6 uger, der skal gå, inden jeg kan blive røntgenfotograferet og forhåbentlig  få konstateret, at bruddet på ryggen er vokset rigtigt sammen. Jeg kan mærke, at det går den rigtige vej hele tiden. Men jeg må jo ikke løbe, cykle eller bære og det er i det hele taget lidt træls. Selvfølgelig er det småting sammenlignet med andres problemer, og derfor skal det ikke fylde på bloggen. Vi holder ferie, kun næste uges spejderlejr i Sverige har jeg været nødt til at melde afbud til. Heldigvis kan jeg gå. Og det gør vi! Tirsdag var vi på Vestamager, hvor jeg kunne bade fra en bro i det skønneste klare vand. På vejen hjem plukkede jeg denne buket. - Sommeren er dejlig!

6 comments:

Madame said...

Det er i hvert fald dejligt at du må gå! Rigtig god bedring med ryggen.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, det er nemlig dejligt - vi går en lang tur hver dag, jeg måler med min app, men jeg glæder mig til at måtte løbe og cykle igen!

Rasmine said...

Det må være skønt ligefrem at kunne mærke, at det går fremad. Til lykke med det og rigtig god bedring.

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - tak, men det gør stadig ond ind imellem:-)

Lene said...

Det er godt nok utroligt at det kunne gå så galt at du ligefrem fik et brud. Godt du må gå og godt at du nu er halvvejs. God bedring. Knus

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, det var meget uheldigt - jeg var helt klar over, at det var galt.