Sunday, March 30, 2014

Så blev det søndag igen!

 Kl 8 startede jeg bilen og kørte østpå - til Kristinstad, hvor dagens spejdergudstjeneste skulle holdes i Odalkyrkan. Jeg var deltager og havde først opgaver efter spisningen. I gudstjenesten var der flere indslag, spejderne stod for - på billedet synger de for os.
 De festlige og farverige figurer var også en del af gudstjenesten. Spejderne havde lavet dem, for at vise, "Det bedste vi har"- jeg tror, dette er venskab og glæde.
 I enhver fri-kirke er kollekten en del af gudstjenesten. I dag samlede vi ind til både arbejdet blandt børn og unge - i "jydepotten" og i de to kollekt-boxe til menighedens øvrige arbejde.
 Klokken 18 var jeg hjemme i København igen. Efter dejllig aftensmad med min kære husbond, der har været på farten siden fredag morgen, gik jeg en aftentur i kvarteret. - Vel er det ikke Sønder Strand - men her er nu også ganske fint!

4 comments:

Madame said...

Dejlige billeder fra din søndag - der er smukt i København, selv om det ikke er Sønder Strand!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - tak, ja der er smukt også inde i byen:-)

Lene said...

Jeg elsker byens lys. God mandag til dig :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene -det gør jeg også:-)