Tuesday, September 17, 2013

Folk!

Fra et sognehus i Hjørring
En vigtig del af mit arbejde er lige nu, at lære en masse mennesker at kende. Mennesker i menighederne og i råd og bestyrelser, både lokalt og i organisationen. Jeg mærker, at jeg kommer fra et andet land og fra det mindste af de tre kirkesamfund. Men det er spændende, at møde alle de "nye" mennesker - og så mange fine folk, der lægger en masse energi og tid i arbejdet for Guds rige - mange frivilligt, andre ansatte. Jeg er ikke så god til at huske navne - men jeg husker energi.
I går fik jeg løbet en lang tur efter arbejde - rundt i Østre Anlæg og på Kastelsvolden. Det er nødvendigt at rører sig, når man sidder stille hele dagen i tog eller bil og til møder.
I dag har jeg været i bestyrelses-sammenhænge hele dagen - i morgen gælder det teamet. I dag bilen i morgen toget. Vi ses i Lund! 

6 comments:

Bente said...

Det er så godt, at du husker dig selv. Det modsatte er så let

Lene said...

Godt at du passer på dig selv, Charlotte. du må være helt ør i hovedet om aftenen af alle de nye indtryk.

Tro Håb og Kærlighed said...

Bente - lige nu kører det på høje nagler, men snart bliver der mere ro på.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - det er lidt hektisk disse dage, men det er vigtigt, at gøre så meget som muligt, når nu rejsen er så lang og dyr. Det giver lange dage.

Madame said...

Sikke meget spændende du oplever! Godt at du også har tid og overskud til at løbe fx rundt i Østre Anlæg og på Kastelsvolden.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, ja, løbe det kan jeg ikke undvære:-)