Sunday, November 18, 2012

Man skal aldrig gå ned på udstyr!

Vejret var lyst og fint i dag, så efter kirke og frokost gik vi "Kongestien", der udgår fra herregården Bangsbo. Stien er 8 km, men da der mange steder var vådt og glat, tog det 2 koncentrerede timer. Og det kostede en vandrestav! Vi har haft stavene i en del år, men en af mine blev skadet på Camino-vandringen med min søster for 3 år siden. Den har dog holdt til i dag, hvor den pludselig exede. Husbond lånte mig sin, der ganske vist er lidt for høj, men det hjalp! Forhåbentlig har du haft en dejlig søndag?

4 comments:

Lene said...

Tak, min søndag har været dejlig. Og jeg har faktisk to hold vandrestave til at stå her, mine forældres, jeg har endnu ikke prøvet at gå med dem.
Dejligt at I kom ud, det er nok det, jeg trænger allermest til nu, en rask gå eller løbetur. God mandag til dig :-)

Madame said...

Det var synd, din vandrestav opgav ævred, men det må også have været en krævende tur. Vi gik rundt om slotssøen i Hillerød, og der var kun vådt - ikke glat.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - stave kan anbefales - man går anderledes - bedre. Og i bakker og dårligt føre gør de, at man kan gennemføre.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Det var en underlig fornemmelse! Både glat og bakket, så er stave et must! Dejligt, at I havde en god tur på det jævne.