Thursday, October 4, 2012

lidt nyt legetøj

 William og hans forældre spiste hos os her til aften. Jeg havde skaffet lidt nyt legetøj til samlingen. Lige for tiden er Cars, det bedste han ved. William har bilerne med personlighed som Dublo og på film.
 Jeg havde fundet dem på klodser, som kan lægges som puslespil - meget spændende, synes den unge mand!
 På bagsiden af den lille kuffert kan man se billeder af de forskellige muligheder.
 "Se mor - den kender jeg!" - Ja, det siger han ikke med ord - for han er hurtig og dygtig til alt muligt med sin krop og sit hoved, men hans sprog er mest forståeligt, hvis man kender ham så godt, som kun hans mor gør.
Til sidst måtte sutten i munden og mor til hjælp - men så gik det også fint.

6 comments:

Lene said...

Koncentrationen lyder ud af billederne, sikke en rigdom I med William, og så endda så tæt på :-)

Marianne said...

Nååårhhh, han er så optaget af det nye legetøj. Dejligt :-)

Madame said...

Sikke noget dejligt legetøj - det kender jeg slet ikke, Charlotte, men det er tydeligt at du har ramt plet. Skønne billeder :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - Ja, han var meget optaget! I efterårsferien har hans dagpleje ferie, så da får jeg ham meget!

Tro Håb og Kærlighed said...

Marianne - har var meget koncentreret - undersøgte nøje og genkendte sine bilvenner.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg tror, vi havde sådanne nogen klodser med bondegårdsdyr, da vi var små.