Thursday, August 16, 2012

Studenterhybel

Her bor jeg! Dvs - husbond gør, i forbindelse med sine studier. Han skal være her en uge, jeg har lagt mit arbejde til rette, så jeg skulle tilbringe torsdagen i byen. Heldigvis er der plads til os begge på kvisten, så vi bor lige midt i byen med Rådhuspladsen som nærmeste nabo. (Lige nu slår rådhusuret kvarterslag) I morges begyndte vi dagen med morgenandagt i Domkirken - live og ikke som sædvanligt på p2. Vi var en lille menighed på 15 - 16 + koret, som er klædt i ens kapper, så ved man det!
Vejret er helt vidunderligt og om aftenen fester de homoseksuelle på Rådhuspladsen, da det er denne uge, der er gay-parade med regnbuen som vartegn. Om morgenen er festen forbi. Til gengæld bliver der lagt ny belægning på Rådhuspladsen fra kl. 7, så det er ikke her på Grundtvigs højborg, vi får sovet skønhedssøvn. Men vi har også så meget andet at tage os til. Husbond studerer fx!

6 comments:

Madame said...

Det lyder dejligt, at du har kunnet nyde en dag i København, selv om skønhedssøvn ikke rigtig var mulig.

Lene said...

Så sødt som i gamle dage :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - jeg bliver lidt længere:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - præcis! Nu har vi bare lidt flere penge:-)

Lene said...

Og det er jo også en væsentlig detalje ;-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - nemlig:-)