Monday, January 20, 2014

Travle dage

Jeg drømte om min gravhund i nat. Aldrig har jeg set så mange ruhårede, smukke gravhunde, som efter vi er flyttet til København. Og nej, det er ikke den samme, jeg møder flere gange. Desværre er livet  ikke til hund lige nu. Husstandens 3 beboere har gang i lidt for mange ting, så akvariefiskene er lige til pas. Husbond var i Nordjylland til dåb i slægten, datterbarnet læser til næste stopprøve i dag, mandag og jeg var i Lund fredag - søndag. Det har været gode dage, sammen med inspirerende mennesker. I dag havde jeg glæden at prædike ved gudstjenesten i Västerkyrkan, min nye menighed, en meget fin oplevelse. Husbond kom godt hjem fra Strandby, men vejret har været virkeligt hårdt - flere meldte afbud til dåben, da de ikke kunne komme frem pga sne-fygning. - På tirsdag rejser jeg til et varmt land - hmmm, mon jeg kan finde ud af det?

2 comments:

Madame said...

Hvor er det spændende, at du skal ud at rejse og til et varmt land!
Nej, det går jo nok ikke med en ny hund lige nu i jeres travle liv.

Louise said...

Iiiih rigtig fantastisk rejse til dig i morgen.
Og så ser det ud til, at du ikke engang ejer denne lille Frue på billedet.... Det er da næsten for ringe hva.
Knus