Saturday, November 23, 2013

Intensive dage i Gävle

Denne uge har jeg tilbragt i Sverige. Kirken her er en af de to Equmeniakyrkor i Gävle. Sammen med de øvrige ledere tilbragte jeg dagene i de to fine gudshuse.
Der blev dog også tid til at følge en meget vigtig fodbold kamp, vm- kvalifikationskampen mod Portugal. Sverige skulle vinde med to mål men tabte 2 - 3.
Vi talte om forsoning, nadver, kriseberedskab, fik orientering fra ungdomsorganisationen og fra missionsfolkene. Vi fejrede nadver og bad for hinanden og nåede slet ikke alt på dagsordenen.
Togrejsen hjem tog 8 timer, og desværre blev jeg syg og har ligget brak. Nu er jeg frisk igen. - Men en kær, elsket ven er død denne uge. Det kommer der mere om på bloggen.  

4 comments:

Lene said...

Godt at du er frisk igen, det er lange dage, du arbejder og med meget rejseri, så det er nok ikke så sært hvis kroppen af og til siger fra.
Det gør mig ondt med din vens død.

Madame said...

Det gør mig ondt, at en af dine venner er døde! Men det er dejligt at læse, at du er frisk igen.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, det tog heldigvis ikke så lang tid med mig.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, det er tungt!