Monday, October 28, 2013

Stilhed før stormen

 Så smukt og stille så det ud søndag. Bladene lå eller dalede iklædt skønne farver. I dag er der kun rusk og barskhed over det hele. Husbond tog toget til Göteborg, hvor han skulle tilbringe et par timer med samtale. Meningen var, at han skulle køre hjem igen med det samme, men nu må han overnatte deroppe. Alle tog står stille pga stormen.
Også datterbarnet strandede - på Amager, hvor hun jo arbejder. Heldigvis var der flinke mennesker, som kørte hende hjem senere på aftenen.
I dag faldt jeg over denne fine svenske andagtsbog:

4 comments:

Lene said...

Jeg er også spændt på om min søn kommer hjem fra arbejde i aften. Dejligt at nogle sørgede for at din datter kom hjem.

Tro Håb og Kærlighed said...

Jeg har lige læst om alle dem, der er fanget i togene rundt omkring - øv! Håber han kommer godt hjem, sønnen!

Madame said...

Jeg håber, din mand er kommet godt hjem i dag og ikke måtte overnatte i et tog, som jeg læste, at nogle har gjort.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - han kom hjem midt på eftermiddagen. Og nu er han træt!