Friday, August 16, 2013

Udsigt!


 Om eftermiddagen har vi et par timer til at læse op på de forskellige bidrag, vi skal samtale om. Det er også vigtigt at få bevæget sig lidt! Det er hårdt at sidde stille på en stole hele dagen. I går var husbond og jeg en tur i tårnet på Skt. Mary's. Herfra er der en fin udsigt til bla. Exeter college, hvor vi var til koncert, som tidligere beskrevet.


 Det er sjovt at komme op i højden og få de forskellige fantastiske figurer, som alle kirker og andre gamle bygninger er fyldt med, tættere på.
 Nogle af dem er "tagrender," men de fleste er ren udsmykning - "gargoyles"


5 comments:

Lene said...

Jeg elsker gargoiles og at man fandt på sådanne krummelurer :-)

David Kvebæk said...

Kjære Charlotte. Jeg har for lenge siden forstått at jeg ikke lenger kan følge dine fottrinn. Jeg opplever at du har fått vinger og kan fly gjennom luften - som Harry Potter selv. Men jeg har tro på deg, selv om jeg har vanskelig for å se Strandby uten deg. Hils Jørgen. Han en god start på kommende "konferanseår"! David.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - det er noget af det, man aldrig bliver færdig med at undre sig over - og glæde sig over - ved de skøre englændere:-)

Tro Håb og Kærlighed said...

David - jeg oplever mig nu alligevel fulgt! Og i Strandby tager gode folk over!

Madame said...

Sikke nogle dejlige billeder fra jeres spændende Oxford-tur!