Wednesday, April 3, 2013

Lidt længere -

Jeg har lige opdaget, at min lange løbetur, som går til nabobyen Elling og rundt i deres hyggelige skov, faktisk er 11 og ikke 10 km lang, som jeg har troet. Det er er da ok. Så gør det heller ikke så meget, at den, som i dag, tager 5 kvarter.
Jeg holder meget af den tur, både fordi den er afvekslende, og fordi den ligger ret godt i læ - hvilket ikke er nogen selvfølge, her hvor jeg bor. Gad vide, hvordan løbeturene bliver i Skåne? De har noget som hedder Skåneleden, 1000 km vandrerute http://www.skaneleden.se! Jeg tror, jeg ønsker mig et par nye vandrestøvler. De gamle har vist gået de kilometer, de skulle.

4 comments:

Madame said...

Hvor bliver det spændende, hvordan terrænet bliver der, hvor I skal bo. Den 1.000 km lange vandrerute i Skåne ser meget spændende ud, og du hr jo tidligere gået Camino-turen. Jeg glæder mig til at læse om dine løbe- og vandreture i skåne.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, de er godt slidt de støvler!

Lene said...

Godt løbet, og jeg glæder mig til at høre mere om, hvor I skal bo og hvornår I flytter :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Ja det bliver så spændende alt sammen!