Friday, February 17, 2012

Lidt forår er det jo!

Og jeg har vinterferie.

6 comments:

Lene said...

God ferie til dig, og det er nu vi nyder allermest de små forårsblomster :-)

ved du at dit anti-spamord er rigtig svær at læse nu, prøv at læse mit indlæg om det ;-)

Madame said...

Det lyder vel nok dejligt, at du har ferie, Charlotte! Og så har du været på dine forældres grav, kan jeg se. Rigtig god ferie!

David Kvebæk said...

Ja våren er underveis, helt fra den tiden den dyttet de gamle vissine bladene av grenene. Rhododendrons knopper svulmer og skjærene sanker kvist til reiret.
Måtte vinterferien gi deg ny styrke og masse glede.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - tak, vi har haft en dejlig ferie. Nu er vi hjemme, men jeg kan ikke komme ind på bloggen!!!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - Ja, jeg var på kirkegården, inden vi tog på ferie.

Tro Håb og Kærlighed said...

David - tak, det var gode dage, til trængt!