Wednesday, April 29, 2009

Kirke for hele mennesket

Vi mødtes 13 mennesker til Chili con carne, der dog også fandtes i en udegave uden chili til ære for Albert. Det var god mad. Faktisk spiser vi altid godt, når vi samles. Efter maden var der påskegudstjeneste, som også handlede om fællesskab og måltid.

Efter kaffen blev det nye bordfodbold-bord taget i brug. Det er en god ting at have, og vi skal nok få meget glæde af det. Andet steds i byen var der fodbold af den mere voldsomme slags. Det gik også godt. Vi savnede et par mennesker, som hellere (?) ville se AaB spille mod Brøndby.
Posted by Picasa

2 comments:

David Kvebæk said...

Hallo Danmark! Takk for stemningsfull informasjon om våren, menneskene og menigheten. Jeg er så ofte innom bloggen at jeg får en fornemmele av at jeg er deltager, og ikke bare bloggleser. Vi må være mange.
Du er jo på rask vei mot 15.000 besøkere.Her males og males og alt er bare vel. Hilsen fra David.

Tro Håb og Kærlighed said...

Du er velkommen, David Jeg glæder mig til dine billeder kommer på bloggen. Selvfølgelig er det ikke, som at være der selv - men måske lidt som, når du er med i min menighed.