Wednesday, August 13, 2008

Circle-song - en lille hilsen til mine baptist-venner!

Jeg har forstået, at baptisterne på deres sommerstævne er blevet introduceret til noget der hedder circle-song. Jeg er ret overbevist om, at det ikke er det samme, som vedhæftede klip :-)
http://www.youtube.com/watch?v=FKY5xHVicJc&feature=related
Til gengæld har denne "circle-song" forfulgt mig lidt denne sommer - lige fra The Rock&Soul-museum i Memphis - til Esther Brohus koncert på FDF'ernes havnefest i lørdags.
Og jeg kan faktisk godt li' både sangen, Joan Baez og Muppet. Det håber jeg også mine baptist-venner kan.

3 comments:

Louise said...

Hej Charlotte

Ja det er en fin circle-song. Og the muppets er bare fantastiske!

Emilie Just said...

Ud over at Muppets har og altid vil være fantastiske, så er det da faktisk en rigtig dejlig tekst!

Tro Håb og Kærlighed said...

Ja, det er det nemlig - den er rigtig god!