Friday, April 4, 2008

Bærbar!

Ja i princippet er vel enhver computer bærbar. Det er udelukkende et spørgsmål om kræfter!
Jeg har levet lykkeligt med min stationære i mange år. Men med ansættelse af menighedskoordinator - (se tidligere indlæg) og hermed etablering af kontor i kirken og med udviddet arbejdstid i ActA, ny kirke i Aalborg, så har jeg ladet mig overtale. Og i dag kom så posten med en masse pakker. Der var tilbud denne uge på noget superfedt Lenovo-gear, så der er købt stort ind. Faktisk koster to nye bærbare denne gang, det samme som en stationær kostede, første gang vi købte maskiner til kontoret. (Det er længe siden - 1992 faktisk!).
Der sker ikke noget spændende, før Johannes har tid til at slippe huset, hvor han knokler, og kan installere for os. Det sker måske i morgen.
Til forskel fra tidligere er ingen af vore nuværende maskiner gået helt i stykker, så det er ikke det samme hestearbejde at starte op, som vi tidlligere har udsat vores venlige søn for.
Ellers bager jeg. For en sjælden gangs skyld. Jeg holder virkelig meget af at bage. Særligt brød. I morgen har vi Café Qvindfolk med dejlig brunch. Hertil skal der bages. Vores gæst er Lillian Kristensen, cand.teol, forfatter og foredragsholder. Jeg hørte hende sidst til Nordjysk Kirkedag i Vejgård Kirke, hvor hun fortalte om Astrid Lindgren. Lillian er selv en spændende kvinde. Hun har været præst i den lutherske kirke, men er konverterert og nu katolik.

No comments: