Tuesday, May 29, 2018

En kilde som vælder med vand til evigt liv

Jeg har været i Skovhuset igen! Det er 5 år siden, jeg var der sidst, men det føltes, som om tiden har stået stille. Det er så meget hjemme at være der. I stilheden, i fællesskabet i bøn, sang, Bibellæsning, vandreture, og forkælet med Susannes dejlig mad.
Vi arbejde, i ugen efter Pinse under temaet "Kildevæld," hvor Helligånden er det indre kildevæld, der slukker al tørst og længsel. Sådan fortæller Jesus og hans disciple, og sådan har vi alle mulighed for at erfare det.
Hvis du vil læse om en deltagers oplevelser, kan du gå til Lenes blog og se hendes fine beskrivelse.

3 comments:

Madame said...

Så dejligt at se, at du er her igen! Og fortæller om den hjertevarmende oplevelse.

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - tak, og ja, jeg må se om jeg kan få en mere smidig "arbejdsgang" omkring bloggen. Det er blevet for nemt med Instagram.

Lene said...

Tusind tak for skønne dage i stilhed. Jeg tror at jeg er nødt til at gå ind i stilhed to gange om året. Så nu skal jeg fundet ud af hvordan det bedst kan lade sig gøre :-)