Sunday, January 1, 2017

Godt begyndt!

 Velkommen 2017! Husbond og jeg begyndte dagen med en dejlig lang gåtur i byen. Der var mange mennesker på gaderne. Først var vi forbi Kastellet med voldgraven.


 Så var vi over Amalienborg, hvor der bliver gjort klar til dronningens nytårskur. Garden er i rød galla, og en lille fyr hjalp dem med at skridte fronten af.
 Der er altid smukke detaljer at kigge på - og skilte med alle mulige påbud og henstillinger.

 Nyhavn er altid spændende, men ikke altid lige let at komme igennem. I dag var det ikke så galt, det er trods alt lidt for koldt at sidde ude. For årstiden er det ret mildt - men det er "vandkoldt".

 Husbåd med alternativ gallionsfigur pyntet til jul.

Kældertrapper behøver ikke være ydmyge!
 Kaffepause på Christianshavn
 Smukke siluetter - og forårsgrene hos den lokale blomsterhandler!
Du ønskes et velsignet 2017 - uanset hvad det måtte bringe! Et Herrens år - det er det!

2 comments:

Min Servicehund said...

Smukke billeder, længe siden jeg har været på de kanter.

Tro Håb og Kærlighed said...

Anette - tak. Jeg glæder mig over at bo midt i staden!