Wednesday, September 28, 2016

En STOR dag og glæde!

Tja - det var måske så meget sagt, at jeg er tilbage på bloggen, som jeg skrev i seneste indlæg. Jeg har fået (en) opfordring til at blogge videre. Meget har ændret sig, siden jeg begyndte at blogge. I starten havde jeg mange med-bloggere og en livlig kommunikation. De allerfleste er faldet fra, og det er blevet meget en-vejs-kommunikation. Det passer mig ikke rigtigt. På facebook sker der meget mer. Billederne ligger allerede i telefonen og det er hurtigt - hvilket det også skal være.
Det er jo ikke fordi, der ikke sker noget i mit liv, altså!
Vi har haft en skøn sommer, med lørdag d 3. september som et absolut højdepunkt. Datterbarnet Maria giftede sig med sin Thor og blev dermed fru Antorini. De blev viet i Jerusalemskirken af Marias far - og jeg talte. Brødrene medvirkede med sang og musik, foruden gospelkoret Kefas, en solosang og orgelbrus. Vi var 250 gæster og bryllupskagen, som storebror Johannes havde lavet rakte til alle!
Festen holdt de på Ørestads skole, hvor de arbejder og har mødt hinanden. Vi spiste skøn mad, holdt taler, sang, festede og dansede til yngste-storebror Thomas' band. Det var en skøn dag med fejring af en stor kærlighed.

2 comments:

Lene said...

Stort tillykke til jer alle. Det har helt sikkert været en skøn dag og tænk at kunne levere to præster, musikere og kagebager i sin egen lille familie.

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - ja, det var stort - på alle måder. Virkelig en dag at tænke tilbage på med glæde.