Monday, June 22, 2015

Sidst i 50'erne!



Der er ikke let at skjule - jeg er nu så sidst i 50'erne, man kan være!



I går lørdag var det 34 år siden husbond og jeg blev hinandens med papir, velsignelse, kransekage og ris! Dagen blev tilbragt sammen med mine to kollegaer Joakim Stenmo og Bengt Åkesson og deres familier. Vi begyndte med flæskesteg og endte i Tivoli!
I dag har jeg været til gudstjeneste i Jerusalemskirken, været sammen med det meste af min dejlige familie og været til Maraton Sang i Vartovs gård. Det er er tredie år i træk, vi har kunnet være med i større eller mindre grad. Det er SÅ fint et arrangement! Kan varmt anbefales. Men det er altså først om et år. Og hvordan min næste fødselsdag skal fejres - hvis jeg får lov at fejre den - det ved jeg ikke endnu!

4 comments:

Lene said...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen i går. Hvert år tænker jeg, åh ja Charlottes fødselsdag og sangmaraton, det er en herlig fødselsdagstradition.

Madame said...

Kære Charlotte, hjertelig tillykke med i går - sikke en dejlig måde at holde fødselsdag på!

Tro Håb og Kærlighed said...

Lene - jeg har hørt, at der er noget lignende i Dronninglund?

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - ja, det er ikke så ringe!