Friday, December 23, 2011

30 1/2 år og 2 dage

Så længe har vi været gift! Tidligt i ægteskabet lavede vi en aftale om, at de blomster jeg køber - og det er en del, de er altid fra ham - for sådan noget kan han ikke finde ud af.
Han er manden  i mit liv. Hvorfor, tænker du måske - og kan det stadig være spændende og dejligt efter så lang tid? Dét kan det, på alle måder - men en bemærkning som den han kom med i går, gør det igen klart, hvorfor jeg bare er gift med den helt rigtige. "Jeg gør lige em-hætten ren, når vi har spist" - Og i dag opdagede jeg, at han også havde ordnet ovnen!

8 comments:

Rasmine said...

Du har været så heldig at vinde en af de store gevinster i lotteriet :-)

Tro Håb og Kærlighed said...

Rasmine - sådan oplever jeg det også! Og jeg spiller aldrig, uanset hvor millioner de lokker med:-)

Stine Barselsfeber said...

Han er nok desværre ikke til låns, vel?

Tro Håb og Kærlighed said...

Stine - nej, ham passer jeg rigtigt godt på:-)

Madame said...

Hvor er det dejligt, at din mand er så betænksom! Min mand har lige bagt citronspecier til mig - det sætter jeg også meget pris på.
Rigtig glædelig jul, Charlotte!

Tro Håb og Kærlighed said...

Madame - og man bliver da så glad!

Anonymous said...

Tillykke Charlotte - I er vist begge heldige :-)
Glædelig jul til jer.

Tro Håb og Kærlighed said...

intetnyt - :-)