Saturday, July 19, 2008

Atlanta


Vi har været to hele dage i Atlanta. Her boede Birgitte og hendes familie, da vi besøgte dem for 9 år siden. Jeg var hos dem for 3 år siden sammen med vores far til Birgittes ordination. Det var en fantastisk oplevelse for os alle sammen. Den årskonference, hun blev medlem af har flere præster, end der er metodister i Danmark. Både vores far og jeg fik lov at medvirke ved ordinationen, og vi havde i det hele taget en fin tur. Hos familien Schilling holdt de fest for hende. Familien Schilling har senere besøgt os i Strandby, og Jane og datteren Mary-Beth var med til vores sølvbryllup.
Nu har vi så boet i deres hus. Første billede viser gæste soveværelset, hvor Jørgen og jeg sov. De unge mænd i familien sov i kælderen, hvor der var poolbord, fodboldspil og meget andet godt, og Maria sov i datterens værelse - sammen med hamsteren.
Her er deres hyggelige dagligstue. Huset er meget stort, menneskene meget gæstfrie.
Min familie drønede rundt i Atlanta og oplevede alt hvad de kunne nå. Jeg blev syg, så jeg var glad, fordi jeg kunne være i Janes hus den ene dag. Den næste dag tog Birgitte og jeg en søsterdag og besøgte en af hendes gamle venner, Julie Boone, der netop er blevet præst i hendes nye kirke: http://www.birminghamumc.org/index.html Nu er vi - efter 7 timers kørsel - tilbage i Memphis. Og det er dejligt!
Posted by Picasa

No comments: