Saturday, July 7, 2007

Præster i lange (blå) baner

Efter årskonferencens søndagsgudstjeneste var der fotografering. Her er jeg med mine søstre i Herren: Benedicte, min (også biologiske) søster Birgitte, Lilly Thomsen, Anne Thompson. Og så er Vorherre bag os.
Anne og jeg med nye stolaer - Anne har netop fået sin. Min var en gave fra Birgitte og Niels til vores sølvbryllup.
Fredag aften var Birgitte og jeg i festtøjet fra Afrika!
Mellem min kære mand og min dejlige søster! Hvor jeg dog gerne havde delt det hele med vores far og mor.

2 comments:

David Kvebæk said...

Tusen takk for vakre bilder av skjønne mennesker
Personlig? Ja, men ikke privat.
Dette skulle mine gamle venner - dine herlige foreldre-sett, Charlotte.
Hilsen David

Anonymous said...

Kare Sos,
Tak igen for nogle rigtig dejlige dage. Det var skont og godt alt sammen og dejligt at dele det med dig. Ja far og mor skulle have varet med, men det var de ogsa pa en eller anden made i dig og mig.

Karlig hilsen Birgitte